wtorek, 9 czerwca 2015

Mój dzisiejszy spacer :)

Na początku chciałam podziękować jednemu z moich czytelników za świetny pomysł: Fitnesowiec - dziękuję bardzo za rewelacyjną koncepcję. Zgodnie z Twoją sugestią będę codziennie informować o tym, ile kroków udało mi się przejść!

Mam nadzieję, że i Wy będziecie podawać Wasze osiągnięcia i w ten sposób będziemy się wzajemnie motywować :)

Podsumowanie mojego dzisiejszego spaceru:
Przeszedłem 5 035 kroków, 3,0 kilometry i spaliłem/am 200 kalorii dziś z Krokomierzem.
 

6 komentarzy:

  1. Hahaha nie sądziłem, że będę miał wkład w zmienianie świata :D Teraz nie masz już wyjścia :P 5000 dziennie jak nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wyjścia. Teraz, czy mi się będzie, czy nie będzie chciało maszerować będę musiała :)
      Ale w sumie to dobrze! Dzięki Tobie moja motywacja wzrosła! :)

      Usuń