poniedziałek, 1 lipca 2013

Fit płyty CD i DVD

Witam :)
Chyba jeszcze o tym nie pisałam, ale jestem "zbieraczem" płyt CD (czy DVD) z różnymi programami treningowymi. Mam swoje ulubione zestawy, jednak rzadko z nich korzystam. Ciężko jest bowiem pogodzić rozplanowany trening z dodatkowym wysiłkiem w postaci "ćwiczeń z płytą". Z drugiej jednak strony czasami mam ochotę na jakąś odmianę, albo pogoda nie pozwala na bieganie i wówczas zawsze mogę sięgnąć po płytkę :)
Stąd też moje małe uzależnienie od zakupów kolekcji płyt. O ile płyty dodawane do Shape nigdy do mnie nie przemawiały, o tyle płyty dodawane do Vity raczej mnie nie zawiodły :)
I teraz również "zgromadziłam" małą kolekcję płyt Jillian Michaels







1. Jillian Michaels "Zgrabna sylwetka" cz. 1

Treningi stworzone, aleby dać CI figurę, o której zawsze marzyłaś.

Jillian Michaels to światowej sławy trenerka gwiazd. Jest autorką wielu programów telewizyjnych oraz książek poświęconych ćwiczeniom i zdrowemu odżywianiu.

"Zgrabna sylwetka" to pierwsza część zestawu ćwiczeń obejmująca 30-minutowe treningi rzeźbiące sylwetkę ABT i TBC, podzielone na 3 poziomy trudności.

Ćwiczenia przeznaczone są zaróno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

Efekty ćwiczeń widoczna są już po czterech tygodniach!

2. Jillian Michaels "Zgrabna sylwetka" cz. 2
Jillian Michaels to światowej sławy trenerka gwiazd. Jest autorką wielu programów telewizyjnych oraz książek poświęconych ćwiczeniom i zdrowemu odżywianiu.

"Zgrabna sylwetka" to druga część zestawu ćwiczeń obejmująca 30-minutowe treningi rzeźbiące sylwetkę ABT i TBC, podzielone na 3 poziomy trudności.

Ćwiczenia przeznaczone są zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

Efekty ćwiczeń widoczna są już po czterech tygodniach!

3. Jillian Michaels "Trening kickboxingu"

Jillian Michaels to światowej sławy trenerka gwiazd. Jest autorką wielu programów telewizyjnych oraz książek poświęconych ćwiczeniom i zdrowemu odżywianiu. 

Jillian Michaels "Trening kickboxingu" to zestawy ćwiczeń obejmujące wszystkie partie ciała. Ćwiczenia poprawiają formę oraz rzeźbią sylwetkę. Jillian Michaels "Trening kickboxingu" składa się z trzech 20-minutowych zestawów ćwiczeń rzeźbiących sylwetkę ABT i TBC i podzielone są na 3 poziomy trudności.

Ćwiczenia przeznaczone są zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

Efekty ćwiczeń widoczna są już po czterech tygodniach!

Jeszcze nie testowałam tych programów. Mam nadzieję, że lipiec będzie dla mnie łaskawy i będę mogła każdą z tych płyt "przetestować" na sobie. Oczywiście zdam Wam relację i przedstawię moją opinię na temat tej serii.

Jedna rzecz, która mnie trochę "zdenerwowała", to brak trzeciej części "Zgrabnej sylwetki". Zamiast tej części do "Vity" dołączona była inna "Szczupłe ramiona i płaski brzuch" Łatwe ćwiczenia ABS dla każdego. Tak czy siak moja kolekcja Fit płyt powiększyła się :)

A czy Wy kupujecie i lubicie fit płyty dodawane do gazet?

Pozdrawiam,
Ewa


9 komentarzy:

  1. w vicie były płyty Jillian? Że też to przeoczyłam! :) Ale tak czy inaczej, tez mam problem z cwiczeniem z płytą. Grupa na sali dziala na mnie mobilizująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, do ostatnich numerów Vity dołączone były płyty Jillian. Zgadzam się z Tobą, że grupa mobilizuje znacznie bardziej niż płyta.

      Usuń
  2. Ja natomiast lubię z płytą :) czy płyta z kickboxingiem jest w najnowszej Vicie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta płyta była/jest w numerze lipcowym. Nie jestem pewna, czy jest on jeszcze w kioskach :)

      Usuń
  3. ładna kolekcja. ja póki co powołuję się na youtubowe treningi :)
    zapraszam na rozdanie u mnie :)
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją przygodę zaczynałam od Zuzki Light na YT (wcześniej był to kanał BodyRockTv). Teraz mam rozpisane treningi i po prostu nie mam kiedy wrzucić dodatkowych ćwiczeń. Ale daje Ci słowo, że dobra płyta zawsze się może przydać, np. podczas awarii u dostawcy internetowego :).

      Usuń
  4. uuuu ja chcę te wszystkie płyty ! uwielbiam Jill ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. wierz lub nie ale pierwszy raz słysze o takiej gazecie ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. poszukam jej u mnie w kiosku albo sklepie :)

    może coś upoluje :)) dzięki

    OdpowiedzUsuń