poniedziałek, 7 października 2013

Zuzka: czas start!

Jak już pisałam w jednym z wcześniejszych postów postanowiłam do końca roku dzień w dzień ćwiczyć z Zuzką Light :)
Niestety już na początku realizacji planu pojawiły się wielkie problemy: zatkany nos... i bolące gardło.
O ile z bolącym gardłem uporałam się w 2 dni, to zatkany nos mam nadal... chociaż już jest znacznie lepiej (od czasu do czasu mogę złapać oddech nosem).

Jednak ileż można czekać na wcielenie swojego nowego i jakże wspaniałego planu w życie?

Dziś powiedziałam DOŚĆ!!! Dość lenistwu, dość oszczędzaniu się i w końcu po ponad tygodnia nic nie robienia zabrałam się za trening :)

Na początek poszedł Work out #1 z ZCUT Power Cardio.



Jak widzicie jest to time challenge :) Trening rozpoczynamy od 10 Burpees - Total i następnie po każdym ćwiczeniu dodajemy kolejne 10 :)

Czas Zuzki: 9:52
Mój czas: 16:58

Słabo, ale biorąc pod uwagę przerwy na "smarkanie" uważam, że najgorzej nie jest. Mam nadzieję, że poprawię swój wynik :)

Tak więc "treningi z Zuzką" uważam za uroczyście zapoczątkowane!!!

Zachęcam wszystkich do zapoznania się z Zuzką Light, bo jej treningi są naprawdę fajne i dobre dla każdego!




 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz