niedziela, 19 maja 2013

19.05 - Podsumowanie tygodnia

Drugi tydzień intensywnych treningów dobiegł końca. W sumie jestem całkiem zadowolona z postępów jakie udało mi się poczynić.
Od jutra zwiększam obciążenia przy siłowym i cały czas dążę do tego, by w końcu biegać bez przerw na marsz przez 30 minut. Dziś przeszłam na (7 min biegu/3 min marszu)*3. Teoretycznie powinnam na ten rozkład poświęcić 4 treningi, ale zobaczymy jak to będzie. Nie chcę bowiem za bardzo obciążać stawów, a dziś czułam bardzo nogi :D
Wolę bowiem dłużej "pobiegać" w ten sposób, niż rozwalić sobie kolana, albo zniechęcić się do treningów (chociaż to jest już chyba nie możliwe :-) )



Wyżej przedstawiam Wam moją rozpiskę treningów. Do MC oraz Push Press używam długiego gryfu (7 kg), a do wiosłowania i przenoszenia sztangielki krótkiego (1 kg). Do pozostałych wolnych "gotowych" ciężarków ;)

Jutro znowu trening A ale z innymi obciążeniami. Zobaczę więc ile powtórzeń będzie w serii :) bo tą część ustalania strategii treningowej  najlepiej oceniać w trakcie ;)

W sobotę byłam na ślubie mojego przyjaciela i było wspaniale. Cudowanie jest patrzeć na dwoje zakochany w sobie ludzi, tym bardziej, że zdaniem wszystkich naszych bliższych i dalszych znajomych ta para IDEALNIE do siebie pasuje.

Z tego miejsca raz jeszcze "NAJLEPSZEGO NA NOWEJ DRODZE ŻYCIA!"

I na koniec jeszcze kilka zdjęć: "po ślubne" lody (jako kierowca nie mogłam wypić zdrowia Młodej Pary i zadowoliłam się lodami) oraz pierwsze w tym roku moczenie nóg w jeziorku :)

 




I na koniec przedstawiam Wam moje ulubione buty treningowe ostatnich 2 miesięcy:





Miłego wieczoru i do jutra! 

3 komentarze:

  1. Do wykroków i przysiadu bierzesz 10kg a do MC 25? Coś duża rozpiętość mi się wydaje, czy to przez obawę o kolana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MC teraz robiłam z 25 + 7 czyli 32 kg :)
      A wykroki i przysiady robię z 10 kg ekstra ;)

      Usuń
  2. Pyszne lody :). Buciki biegowe też fajnie, na pewno wymęczone ;). Powodzenia z dalszymi ćwiczeniami i z bieganiem!

    OdpowiedzUsuń