niedziela, 22 stycznia 2012

Co jest w mojej torebce?

Takie filmiki na YT to "norma". Prawie wszystkie dziewczyny prezentują z dumą zawartość własnych torebek, ale prawie żadna z nich nie opowie o tym, co jest w jej lodówce (chociaż może i lepiej ;-)). 
Jak świat w ciągu ostatnich 10 lat stał się nastawiony na zewnętrzne piękno, rzeczy doczesne, a jak mało uwagi poświęca się innym aspektom życia. Bo ile kanałów na YT poświęconych jest zdrowiu, odżywianiu i sportowi? Pewnie napiszecie, że dużo, ale ile z nich jest naprawdę wartościowych? Ile z tych kanałów prezentuje racjonalne sposoby odchudzania? A ile promuje (czy też zachwala poprzez prezentację wyników "przed" i "po") jakieś "diety"?
Nie dajmy się oszukać i słuchajmy zdrowego rozsądku.
A już jutro na moim blogu post:
"Co jest w mojej lodówce" 
Nie zaprezentuję oczywiście wszystkiego co w niej się znajduję, ale przedstawię moich "ulubieńców"
XOXO
Kicia

1 komentarz:

  1. już się nie mogę doczekać jutra!!!
    W mojej są pustki, ale to ze względu, że od paru miesięcy praktykuję kupowanie na bieżąco.
    I że już jakiś tam poziom wtajemniczenia kulinarnego osiągnęłam, to potrafię wymyślić parę potraw z pieczarkami, jakami- tu doszłam do perfekcji ( pasty, kotlety, suflety).
    Zawsze jednak mam owoce i warzywa, no mus to marchewka!!!

    Pomysł na post mistrzowski!!

    OdpowiedzUsuń