niedziela, 15 stycznia 2012

Witajcie

Od dziś rusza mój blog "Make Life Slimmer".

Tematem przewodnim bloga będzie promowanie zachowań, prowadzących do uzyskania zdrowej i szczupłej sylwetki w racjonalny sposób.
Sama zmagam się z nadwagą i będę zamieszczała tu całodzienne jadłospisy, przepisy na poszczególne potrawy oraz zestawy ćwiczeń jakie wykonuję. Nie zabraknie również moich odczuć i przemyśleń na różne inne tematy ;-)
Mam nadzieję, że mój blog pomoże innym zmagającym się z nadwagą, ale będzie również inspiracją dla tych, którzy poszukują nowych pomysłów na zdrowsze życie.

P.S. W moim domu nie tylko mi przyda się lepiej skomponowana dieta i więcej ruchu...


XOXO
Kicia

2 komentarze:

  1. nie wierzę! znalażłam po 2 latach jakiś blog o podobnej tematyce do mojego jestem ciekawa co tu umiescisz nowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mój blog Cię zaskoczy, oczywiście pozytywnie. Ja też już Twój blog odwiedzam.

      Usuń