środa, 11 lipca 2012

Kicia gotuje: Pyszne śniadanko :-)

Ponieważ śniadanie to ten posiłek, którego zwykle nie chce mi się robić, szukam szybkich i smacznych propozycji.
I w ten sposób dziś na śniadanie miałam... kanapkę z bobem :-D


Musicie wybaczyć mi ślady zębów, ale zanim pomyślałam o uwiecznieniu na zdjęciu mojej kanapeczki została już nadgryziona :-D

A teraz krótka notka o bobie: zawiera dużą ilość białka, węglowodanów, oraz witamin: B1, B2, PP, C i prowitamniny A. Zawiera ponadto: wapń, fosfor, żelazo, magnez i karoten.
Wygląda na zdrowy produkt, prawda?

A teraz przepis na pastę:
gotujemy bób w osolonej wodzie, obieramy z łupinek, rozgniatamy widelcem i pieprzymy ;-)
Gotowe :-)

Prawda, że izi przepis? ;-)
Przepis na pastę pochodzi od Megi, która ma również kanał na YT (kanał Megi).
Megi mówi/pisze głównie o kosmetykach, ale możecie u niej znaleźć również posty o innej tematyce. Jest przemiłą osobą (przynajmniej przez ekran sprawia takie wrażenie ;-)), a jej filmy są zawsze "krótkie, zwięzłe i na temat" ;-)

Miłego dnia!!!
Kicia

4 komentarze:

  1. Kocham bób. Uwielbiam go! I przyznam się, że w życiu nie zrobiłabym z niego pasztetu.. bo raz dwa by się ugotował i już bym go zjadła :) Pyszności! Ale bardzo ciekawy pomysł. Nie wymyśliłabym tego sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :-) ja też uwielbiam bób... i właśnie dlatego pasty wystarczyło tylko na 1 kanapkę :-D, ale dziś znowu się zaopatrzyłam w torebkę bobu i znowu będzie gotowanie ;-)

      Usuń
  2. to ja muszę spróbowac w końcu takiej pasty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałyście o najskuteczniejszej technologii elektrostymulacji mięśni w Polsce? Zabieg próbny jest całkowicie bezpłatny w KAŻDYM salonie. Analiza sylwetki również. Dzięki temu przekonać się można, iż technologia ta faktycznie powoduje pracę mięśni. Bailine funkcjonuje w Polsce od parunastu lat, na świecie dłużej, jest to metoda dobra nie tylko dla osób, które chcą schudnąć, ale także pozbyć się cellulitu, ujędrnić skórę, wzmocnić mięsnie, a takze osób, które ze wzgledu na rozne urazy nie mogą ćwiczyc fizycznie. Metoda bailine absolutnie nie obciąża stawów, jest bezinwazyjna. Elektrostymulacja polega na pobudzaniu mięśni specjalnym prądem o natężeniu do 40 miniamperów. Do zalet zaliczyć możemy także przyspieszenie metabolizmu oraz poprawę krążenia krwi. Wiem, ze jako osoba reklamująca, moge wydać się mało wiarygodna, jednak sama po namowach przekonałam sie ze to działa. Z powodów zdrowotnych nie mogłam ponad pół roku ćwiczyć i zrobił mi sie straszny cellulit oraz przytyłam 8 kg. Wszystkiego tego pozbyłam się dzieki Bailine.
    www.bailine.pl www.poznan.bailine.pl www.bailine.gda.pl

    OdpowiedzUsuń