niedziela, 8 lipca 2012

Yeah!!!!

Jeśli ktoś jeszcze nie wie:
POLSKA REPREZENTACJA SIATKARZY WYGRAŁA WŁAŚNIE LIGĘ ŚWIATOWĄ!!!
Polska – USA 3:0 (25:17, 26:24, 25:20)

DZIĘKUJEMY!!!

Nie zapominajmy również o innych polskich wspaniałych sportowcach: wczoraj Agnieszka Radwańska walczyła z Sereną Williams na kortach Wimbledonu. Tym razem się nie udało, ale mecz był piękny. Agnieszka dziękujemy za wspaniałe emocje, jakich mogliśmy doświadczyć i myślę, że za rok na pewno wygrasz.

DZIĘKUJEMY!!!

To rok Polaków, cieszmy się sukcesami, jakie nasi rodacy odnoszą i kibicujmy, kibicujmy i jeszcze raz KIBICUJMY!!!

XOXO
Kicia

P.S. Jeśli jeszcze tego nie pisałam to teraz napiszę: kocham siatkówkę :-), w ogóle KOCHAM SPORT :-)
Do jutra

8 komentarzy:

  1. Oglądałam ;D Rewelacyjnie się chłopcy spisali ;) Powtórka w Londynie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny mecz :D Też oglądałam. Uwielbiam siatkówkę i Naszą Reprezentację :D

    Teraz czas na Londyn !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mecz piękny, szybkie akcje, wspaniałe rozegrania. Polacy górą!!!
      W Londynie wszyscy będą się NAS bali :-)

      Usuń
    2. I ile nagród dla Naszych :D

      Usuń
    3. Tak, właśnie oglądam i banan z buziaka mi nie schodzi. Wspaniale :-) KOCHAM ICH :D

      Usuń
  3. Siatkówka na sport narodowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie siatkówka jest takim samym sportem narodowym jak piłka nożna :-)

      Usuń