poniedziałek, 19 listopada 2012

Jak dobrze jest ćwiczyć

Po pierwsze chciałam ogłosić wszem i wobec, że znowu (pewnie już po raz n-ty) wracam do regularnych ćwiczeń :-). 
Tym razem jednak nie mam zamiaru przestawać w razie infekcji, bo zawsze są sposoby na złagodzenia bólu itd :-)

W tym tygodniu schemat moich treningów to BAB (we wcześniejszych postach możecie znaleźć info i całości).

Zgodnie z moimi założeniami dziś był trening B, czyli:

1. Push press
2. przysiad klasyczny
3. Przysiad bułgarski
4. Przenoszenie ciężaru nad klatką
5. Brzuch (do upadku mięśniowego).

W związku z tym, że mam ograniczone miejsce zamiast roweru stacjonarnego będę wykonywała ZWOW lub trening metaboliczny, który otrzymałam od jednej z moich czytelniczek (za co bardzo serdecznie raz jeszcze dziękuję).

Oczywiście dieta to głównie potrawy przygotowywane w domu. Teraz pracuję nad zwiększeniem ilości ryb w diecie i pierwszym krokiem było zrobienie sałatki z tuńczykiem (wiem, wiem tuńczyk nie jest najlepszą rybą, ale ja czasami takiego tuńczyczka zjeść sobie lubię). Muszę również popracować nad zwiększeniem oliwy i oleju kokosowego... Zobaczymy jak mi to pójdzie.
Póki co udało mi się całkowicie mleko krowie (które uwielbiam dodawać do kawy) zamienić na ryżowe/owsiane ;-P

Mój cel to wysmuklić się przed kolejnymi "wakacjami". Myślę, że mając przed sobą ponad pół roku ćwiczeń jestem w stanie osiągnąć cel ;-)

Mam nadzieję, że będzie mi towarzyszyć w tej drodze.

Pozdrawiam,
Kicia

8 komentarzy:

  1. Też za cel obrałam sobie wakacje :) i też wracam do systematyki :) ehhh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczność jest bardzo ważna. Ja żałuję, że zrobiłam sobie przerwę, bo mogłam chociaż lekkie ćwiczenia wykonywać. Jednak teraz postanowiłam, że będę starała się z całych sił, bo w końcu muszę coś zmienić w swoim życiu... niech na początku będzie to wygląd sylwetki - oczywiście w stronę FIT :-)

      Usuń
  2. W wakacje będziemy miały idealne ciała! Ah, mam nadzieję, że szybko zleci! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku idealne ciało to może będzie w kolejne wakacje ;-), jednak założenie jest takie, bym w najbliższe mogła spokojnie pojawić się w jakimś bikini na plaży

      Usuń
  3. Powodzenia! :):)Zwowy właśnie lecę, jestem nimi zafascynowana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZWOWy są świetne, bo są takie ogólnorozwojowe... i co najważniejsze: czas potrzebny na ich wykonanie jest krótki. Nie zawsze mamy godzinę czy więcej na ćwiczenia, a ZWOWy występują w wersji 10 minutowych treningów, więc od dziś "Żadnych wymówek - czas na działanie" :D

      Usuń