środa, 14 listopada 2012

Liebster blog ;-)

Dziś post pt.: "Liebster blog". Do zabawy zaprosiła mnie Karolina, której bardzo dziękuję za nominację :-)

Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w celu wzajemnego poznania się i pochwały za dobrze wykonaną pracę na blogu. Otrzymują ją blogi o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje to możliwość zwiększenia liczby obserwatorów i czytelników. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, musisz je koniecznie poinformować o tym, oraz zadać im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował. Sprawdź, czy Ty zostałaś nominowana? :)

Czas na pytania od Karoliny i moje odpowiedzi:

1. Film czy książka?
 
Zdecydowanie książka. Jakiś czas temu (będzie już ładnych parę lat) natrafiłam na pewną pozycję, która bardzo mnie zainteresowała i szybko udało  mi się przeczytać ją od deski do deski. Od tamtej pory zdecydowanie stawiam na książkę, ale dobry film również z chęcią obejrzę. 

 
2. Jakie masz włosy? Proste, falowane czy może kręcone? I jakiego koloru?
 
Moje włosy są proste (ale "podatne" na skręt), krótkie i obecnie w kolorze "jasny brąz matowo kasztanowy" (czy jakoś tak), a moim zdaniem są brązowe i lekką poświatą mahoniu :D. Natomiast naturalnie jestem typową ciemną blondyn ;-) 
 
3. Czy masz jakieś zwierzęta? Jeśli tak to jakie?
 
Uważam, że wszystkie zwierzęta są cudowne, ale osobiście kocham się w kotach i takowe bestie posiadam osobiście ;-)
 
4. Wymarzone wakacje?
 
Trudne pytanie. Bo wymarzone wakacje to dla mnie takie, w czasie których nie muszę nic robić, tylko mogę się wylegiwać i odpoczywać, czytać książki itp. 
A jeśli chodzi o miejsce to w pobliżu akwenu wodnego, ale żeby temperatura nie przekraczała 25 stopni, bo nie znoszę upałów ;-) 
 
5. Najzabawniejsza sytuacja jakiej byłaś bohaterem?
 
Wracając z wykładów (stare dobre czasy) tak się zagadałam ze znajomymi, że "przytuliłam słup". Do tej pory nie wiem jak to się stało, przecież wracałam tą drogą codziennie... 
 
6. Oglądasz seriale? Jeśli tak to jakie?
 
Oczywiście, że oglądam. Jestem serialoholiczką prawie :D. Oczywiście mam kilka ulubionych seriali:
- "Dexter"
- "Gra o tron"
- "Na Wspólnej" (chyba z przyzwyczajenia)
- "Lekarze" (całkiem się TVN postarał)
a w młodości "Zbuntowany anioł" itd. Teraz nie mogłabym już tych brazylijskich tasiemców oglądać, ale kiedyś to był obowiązkowy punkt dnia :D
 
7. Najukochańsza część twojego ciała to...?
 
Proste pytanie: od zawsze uważałam, że mam śliczne uszka (takie malutkie, nie odstające i zgrabniutkie :D), kostki i nadgarstki. Jeszcze całkiem nieźle wyglądają moje stopy, dłonie i nos :D
 
8. Największa motywacja do działania? Nie ważne czy do odchudzania, czy do nauki, czy do zmiany?
 
Ciężko powiedzieć, bo w różnych okresach motywatory były różne.
 
9. Serce cz rozum? W życiu.. nie w reklamie :P
 
Raczej rozum, chociaż różnie to bywa :P
 
10. Ulubiona potrawa?
 
Nie mam takiej jednej ulubionej potrawy, ale spagetti lubię bardzo :-)
 
11. Jakiego koloru są Twoje oczy?
 
Niebieskie




Oto moje odpowiedzi. Nie będę nikogo nominowała, bo wydaje mi się, że już wszyscy nominowani zostali.


Kicia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz